تاکنون سه نفر در زلزله صبح امروز منطقه قلعه خواجه مصدوم شدند

خدادادی با اشاره به فعالیت‌های تیم‌های ارزیاب و امدادرسان جمعیت هلال احمر خوزستان در روستاهای متأثر از وقوع زلزله امروز صبح منطقه قلعه خواجه گفت: بنا بر گزارش‌های دریافتی ۲۱ روستا از این زمین لرزه متأثر شده و تاکنون سه نفر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» صبح امروز (دوشنبه ۱۲ مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های ارزیاب و امدادرسان جمعیت هلال احمر خوزستان در روستاهای متأثر از وقوع زلزله امروز صبح منطقه قلعه خواجه مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: خوشبختانه یک مصدوم مانده در زیر آوار در روستای بنه موسی با تلاش نجاتگران هلال احمر نجات یافت و تیم‌های امداد و نجات نیز برای امدادرسانی به ۲ مصدوم دیگر در روستای کموفه اعزام شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: بنا بر گزارش‌های دریافتی ۲۱ روستا از این زمین لرزه متأثر شده و تاکنون روستاهای دره فرح، بنه شیرمحمد، سربازار، دهذیاک، للر، صالح ابراهیم، کموفه، بنه موسی، مازر، گلالک، چردف، سرگه، کتک، درب، چال منار، داورمه، دمه، دلی علیا، دشت گل، سرآهومی، شاهزاده عبدالله مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته‌اند.

 

خدادادی یاد آور شد: تعداد تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر نیز به هفت تیم افزایش یافت. 

 

این زلزله ۵.۷ ریشتری ساعت ۶:۰۹.۲۸ صبح امروز (دوشنبه ۱۲ مهر) در عمق ۱۰ کیلومتری در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختياري - حوالی چلگرد به وقوع پیوست.

 

کد خبر 1101627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha