شهرداری شیراز مشکلات مسکن ارتشیان در شیراز را پیگیری می کند

اصنافی گفت: ارتش دارای ظرفیت ها و توان بالایی است که باید از آنها برای رشد مجموعه های مختلف استفاده کرد و شهرداری شیراز برای حل مشکلات مسکن ارتشیان در شیراز پیگیری و همراهی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در نشست صمیمانه با فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در دفتر شهردار شیراز گفت: هم افزایی میان دستگاه هایی مانند شهرداری شیراز و ارتش موجب کسب نتایج بزرگ خواهد شد.

شهردار شیراز در این نشست که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، افزود: شهرداری شیراز با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم از توان خود استفاده خواهد کرد و ارتش نیز یار و یاور شهرداری شیراز است.

وی اضافه کرد: کارگروه مشترک با حضور کارشناسان و متخصصان شهرداری و ارتش با هدف بررسی و رفع موضوعات و مسائل این 2 ارگان تشکیل خواهد شد.

اصنافی تاکید کرد: ارتش دارای ظرفیت ها و توان بالایی است که باید از آنها برای رشد و پیشرفت مجموعه های مختلف استفاده کرد و شهرداری شیراز برای حل مشکلات مسکن ارتشیان در شیراز پیگیری و همراهی لازم را انجام خواهد داد.

«مهدی طاهری»، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: نیروهای مسلح ستون های نظام هستند و ارتش در حوادثی نظیر سیل و کرونا همواره در صحنه بوده است و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی با قوی تر شدن ستون های نظام ممکن می شود.

امیر «ابوالقاسم رضایی»، فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد نیز عنوان کرد: با بیان اینکه اکنون فرصت بسیار مناسبی برای خدمت است، عنوان کرد: ارتش برای بهبود وضعیت مردم شیراز در حوزه های مختلف آماده همکاری با شهرداری شیراز است.

کد خبر 1101659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha