توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان

ناهیدی فرد گفت: همزمان با روز وقف و ۲۸ ماه صفر یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی با همت موسسه حضرت خدیجه و برنامه سمت خدا بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان توزیع شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با روز وقف و فرا رسیدن 28 صفر ، یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی صبح امروز (۱۲ مهر)  بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا، کانون های مساجد، در همدلی و مواسات خوش درخشیدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفتند.

 

وی اظهار داشت: هفتمین مرحله توزیع گوشت بین نیازمندان با توزیع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت در قالب بسته های یک و نیم کیلویی در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر بسته یک و نیم کیلوگرم وزن داشت، اظهار کرد: این گوشت ها توسط موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده بود و با همکاری ستاد کانون های  فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع شد.

 

ناهیدی فرد بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چندین مرحله ذبح و نذر قربانی را با مشارکت خیرین بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است و توزیع بسته‌های گوشت متبرک قربانی در قالب طرح ملی راهکار و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه صورت گرفته است.

 

کد خبر 1101660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha