همت مضاعف و کار مضاعف برای رفع مشکلات مردم لرستان ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه سند پیشران توسعه لرستان تدوین شده است، گفت: در استان لرستان فرصت آزمون و خطا نداریم و باید با همت مضاعف و کار مضاعف برای رفع مشکلات مردم لرستان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« احمد رضا شاهرخی» امروز(۱۲ مهر)  در مراسم معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: در دولت سیزدهم فرصت برای جبهه انقلاب فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ما فرصت آزمون وخطا نداریم، افزود: در استان لرستان فرصت آزمایش و خطا نیست و باید با همت مضاعف، کار مضاعف، کار شبانه روزی، کار کارشناسی و کار مبتنی برعلم بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

وی با بیان اینکه سند پشران توسعه استان فراهم شده است، اذعان داشت: در این سند پیشران توسعه، نیازهای استان در همه جهات دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تحول به تنهایی استان لرستان را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب منتقل نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما نیازمند تحول به همراه جهش هستیم و این تحول به همراه جهش با همراهی  زارت کشورو هیات دولت میسر می شود.

امام جمعه خرم آباد افزود: این که تصور کنیم استانداری با توانایی هایی که دارد را منصوب کنیم و رها کنیم و حمایت های لازم را از او به عمل نیاوریم این نگاه همان نگاهی است که در طول سه دهه بوده است و راه به جایی نمی برد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اعلام نیازها و مشکلات استان از طریق  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان به ریاست جمهوری، افزود: مصوب شده است دبیر خانه ای هم در وزارت کشور برای سند توسعه پیشران استان لرستان در نظر گرفته شود.

وی در ادامه  با تجلیل از زحمات «سید موسی خادمی» استاندار سابق لرستان، افزود: روحانیت معظم استان و نماینده ولی فقیه هدایت و حمایت از استاندار جدید را در سرلوحه کار خود دارد.

در این مراسم ضمن تکریم « سید موسی خادمی » استاندار قلرستان  «فرهاد زیویار» به عنوان استاندار جدید لرستان با حضور وزیر کشور معرفی شد.

 

هیات دولت فرهاد زیویار را هفته گذشته به عنوان هفدهمین استاندار لرستان معرفی کرد«فرهاد زیویار»به عنوان هفدهمین استاندار لرستان متولد سال ۱۳۴۸ اهل لرستان، دارای مدرک دکترا در رشته علوم سیاسی است و سابقه خدمت در سمت های رئیس بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از سال ۱۳۹۸، دبیر هیات بازرسی انتخابات شوراهای کشور سال ۱۴۰۰، معاون اداری و مالی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال ۱۳۸۹ و معاون دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۴ را دارد.

همچنین معاونت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری  در سال های ۱۳۸۵-۱۳۸۴، مدیر کلی امور سیاسی و امنیتی ریاست جمهوری ۱۳۸۸-۱۳۸۵، ریاست مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری ۱۳۸۹، دبیری کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت ۱۳۹۰،  ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات ۱۳۹۲ و مدیریت گروه پژوهشی نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۳  در کارنامه استاندار جدید لرستان است.

کد خبر 1101670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha