صلح امام حسن مجتبی(ع) شبکه سازی در جامعه مسلمانان را محقق کرد

حجت الاسلام رسولی با عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن مجتی(ع) و حضرت رسول اکرم(ص) گفت: صلح امام حسن مجتبی(ع) سازمان دهی، برنامه ریزی و شبکه سازی در جامعه مسلمانان را محقق کرد.

« حجت الاسلام سید احمد رسولی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص سالروز شهادت حضرت محمد(ع) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: صلح امام حسن مجتبی(ع) سازمان دهی، برنامه ریزی و شبکه سازی در جامعه مسلمانان را محقق کرد.

 

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اهل بیت(ع) همه نور واحد هستند و دوران ظهور اسلام تا غیبت حضرت مهدی(عج) یک هدف دنبال شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ و گرامیداشت مناسبت های مذهبی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) عصاره همه خوبی های عالم است و خودشان وسیله نبودند که وسیله ای بودند برای رسیدن به درک وجود متعالی پیامبر اسلام(ص).

 

وی اظهار کرد: شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی هفتم صفر و به روایتی 28 صفر است؛ ایشان از مظلوم ترین ائمه اطهار هستند، شخصیتی که دارای فضایل بیکاری است، شخصیتی که 28 مرتبه با پای پیاده به سفر حج رفتند و ایشان جامع فضائل اخلاقی بودند.

 

حجت الاسلام رسولی عنوان کرد: امام حسن(ع) در عین سفر زیارتی حج به فکر فقرا و مستضعفان بود، نه آنکه طوری رفتار کنند که گداپروری در جامعه شکل گیرد. امام تمام دارایی خود را برای اسلام انفاق می کرد به گونه ای انفاق می کرد که جامعه را از فقر نجات دهد نه آنکه گداپروری را در جامعه ایجاد کند.

 

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: امام حسن مجتبی(ع) یکی از شجاع ترین ائمه اطهار هستند ولی شرایط جامعه در زمان حیات ایشان به گونه ای بود که امام مجبور به پذیرفتن صلح شدند.

 

 

کد خبر 1101725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha