مرکز واکسیناسیون (کووید ۱۹) فرهنگسرای بهمن افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون (کووید ۱۹) فرهنگسرای بهمن، عصر یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی (رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) در این فرهنگسرا افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در مراسم افتتاح این مرکز که در راستای طرح سردار شهید سلمانی و با هدف تسریع در فرایند واکسیناسیون هموطنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برپاشده است، علی اصغر خسروی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رئیس فرهنگسرای بهمن)، محمد خلج (مدیرعامل شرکت اسنپ) و جمعی از مسئولین فرهنگی حضور داشتند.

این مرکز از 13 غرفه شامل ایستگاه های واکسیناسیون، مشاوره باحضور پزشکان متخصص و اورژانس و امدادرسانی تشکیل شده است که ظرفیت تزریق روزانه هزار دُز واکسن به عموم مراجعین را دارد.

شرکت اسنپ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهرن و سپاه ناحیه شهید رجایی در برپایی این پایگاه سلامت با فرهنگسرای بهمن مشارکت دارند.

شهروندان برای دریافت خدمات واکسیناسیون می توانند همه روزه (تا پایان مهرماه سال جاری) از ساعت 9 تا 15 به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.

کد خبر 1101755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha