بسیج ادارات و کارمندان مازندران پای کار تحقق دولت اسلامی

شعبانی گفت: بسیج ادارات و کارمندان پای کار تحقق دولت اسلامی هستند و در این راستا تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در ادارات مازندران با قوت اجرایی می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشته ایم و برنامه های خوبی با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت و نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس در جامعه اجرایی شد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران برنامه های متنوعی در این هفته برگزار شد که برگزاری اختتامیه مجموعه برنامه های هفته دفاع مقدس و عزاداری دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت ارتحال علامه حسن زاده آملی(ره) یکی از برنامه های محوری این هفته بود.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، فرصت خوبی برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش هاست و همه باید از این فرصت به درستی استفاده کنند و در همین راستا بسیج ادارات و کارمندان با توجه به وظیفه اصلی خود در تحقق دولت اسلامی در این بخش همواره پای کار است و از همه ظرفیت ها استفاده کرده و خواهد کرد.

 

شعبانی گفت: بسیج ادارات و کارمندان پای کار تحقق دولت اسلامی هستند و در این راستا تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در ادارات مازندران با قوت اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های کسب شده در مسیر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و درایت و امامت مقام معظم رهبری افزود: همواره در طول دهه های گذشته، ملت ایران در مسیر رسیدن به اهداف بلند و متعال گام برداشته است و در ادامه راه هم همه ما در کنار هم برای بالندگی بیشتر ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

 

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی ده ساله خود را تنظیم و به تصویب مقام معظم رهبری رسانیده است که اقشار بسیج در این سند وظیفه اصلی را عهده دار می باشند، تصریح کرد: تحقق دولت اسلامی مهمترین اولویت ماست که با قوت اجرایی می شود.

 

شعبانی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری پایان ماه صفر و گرامی داشت یاد و خاطره علامه ذوالفنون حضرت آیت الله حسن زاده آملی(ره) و اختتامیه مجموعه برنامه های هفته دفاع مقدس یادآور شد: این مراسم با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار مازندران، معاونین استاندار و برخی مدیران ستادی و کارکنان استانداری در ستاد استانداری برگزار شد و مهمترین تاکید حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر این مساله بود که « مدیران و کارکنان با خود، خداوند، مردمن و وظایف کاری خود صادق و درستکار باشند.»

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از برخی ایثارگران و خادمان دفاع مقدس استان مازندران تقدیر شد.

کد خبر 1101765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha