راه اندازی مجدد اردوهای راهیان نور از نیمه دوم سال جاری

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور اعلام کرد: راهیان نور دفاع مقدس از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی و پروتکل هایی که ستادملی کرونا تصویب کرده راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار بهمن کارگر، دوشنبه(۱۲ مهر) در ارتباط ویدیوکنفرانس با دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار-یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی- با تسلیت مناسبت های ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛ از وزارت آموزش و پرورش به دلیل برگزاری جشنواره فرهنگی هنری علمدار با نام شهید سلیمانی از سال گذشته، قدردانی کرد.

 

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور برگزاری این جشنواره را استفاده از فرصت پس از شهادت حاج قاسم دانست و افزود: آموزش و پرورش همچون دفاع مقدس و موضوعات فرهنگی کشور پیشتاز بود، در اینجا نیز این اتفاق خوب افتاد و افتخار آموزش و پرورش این است ۳۶ هزار شهید، قریب ۵ هزار معلم شهید، ۵۳ هزار رزمنده، ۴۵۰۰ آزاده و ۲۵ هزار جانباز دارد که واقعاً در کشور نمونه ای در وزارت خانه های دیگر نداریم.

 

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش را نباید در یک وزارتخانه خلاصه کرد؛ این وزارتخانه کار ستادیِ آموزش و تربیت دانش آموزان را انجام می دهد؛ باید آموزش و پرورش را فراتر از این ببینیم یعنی همانگونه که بچه ها را تربیت می کند اثر بسیار مهمی روی خانواده ها دارد و والدین همراه با بچه ها تغذیه می شوند.

 

 

سردار کارگر اظهار کرد: خانواده آموزش و پرورش را نباید فقط کارمندان و دانش آموزان ببینیم بلکه والدین را هم باید ببینیم و تهدید کرونا برای آموزش و پرورش اما فرصت شد و در خصوص شبکه شاد باید تشکر کرد زیرا آموزش و پرورش ظرفیت ها و قابلیت های بالایی دارد. 

 

 


وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمودند «اگر بخواهیم در یک نمایشگاه ارزش های اسلامی و انسانی را ببینید، آن نمایشگاه دفاع مقدس است و فرمودند دفاع مقدس قله و مقاومت دامنه آن است و گفتند جامعه آخرالزمانی و صاحب الزمانی را در دفاع مقدس می توانیم ببینیم» لذا دفاع مقدس ظرفیت های والایی دارد که امیدواریم در کتاب ها و معلمان و مربیان ما خودش را نشان دهد همانگونه که تا حالا نشان داده است.

 

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور اعلام کرد: راهیان نور دفاع مقدس از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی و پروتکل هایی که ستادملی کرونا تصویب کرده راه اندازی می شود.
 

 

 

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هم در این مراسم با اشاره به استقبال خوب از اولین جشنواره علمدار که در سال گذشته طی مدت کمتر از سه ماه بیش از۱۲۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ گفت: دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور از ۱۵ مهرماه جاری در راستای آشنایی با سیره شهید سلیمانی آغاز به کار می کند.

 

کد خبر 1101840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha