برپایی ایستگاه‌ های «همه واقف باشیم» در نماز جمعه شیراز و مصلی های جمعه سراسر فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: ایستگاه‌ های «همه واقف باشیم» در جوار میزهای خدمت اداره کل اوقاف فارس با هدف ترویج سنت حسنه وقف در نماز جمعه شیراز و مصلی های نماز جمعه سراسر فارس برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (دوشنبه 12 مهر) با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و گرامیداشت دهه پربرکت وقف گفت: دهه وقف از ۱۲ تا ۲۲ مهر ادامه خواهد داشت و برنامه های متنوع فرهنگی و اطلاع رسانی با شعار «همه واقف باشیم» با هدف معرفی کارکردهای وقف به جامعه در نقاط مختلف استان فارس در این دهه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند امور، میز خدمت و ایستگاه های مشاوره اداره کل اوقاف فارس در نماز جمعه این هفته شیراز (16 مهر) و مصلی های جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.

 وی اضافه کرد: مدیران ستادی و روسای ادارات اوقاف و امور خیریه فارس در این میزهای خدمت و پایگاه های مشاوره حضور خواهند یافت و پاسخگوی سئوالات مراجعه‌ کنندگان در مورد مسائل و حوزه‌ های مختلف اوقافی، حقوقی و ثبتی هستند.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: ایستگاه‌ های «همه واقف باشیم» در جوار این میزهای خدمت با هدف معرفی فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف در سراسر استان برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این اقدامات مشاوره برای ثبت وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه شکل گرفته و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه ها و ایستگاه ها از مشاوره های لازم در زمینه فعالیت های مختلف ادارات اوقاف و امور خیریه در حوزه های موقوفات و بقاع متبرکه بهره مند شوند.

کد خبر 1101884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha