زحمات شهر بر دوش کارگران است/ شورای شهر به رسالت خود عمل کند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: زحمات شهر بر دوش کارگران است و شورای اسلامی شهر جیرفت باید به رسالت خود در راستای حل مشکلات آن بویژه حوزه مسکن عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ مهرماه جمعی از کارگران شهرداری جیرفت با حضور در دفتر امام جمعه خواستار ورود وی به معضل کهن مسکن کارکنان و کارگران این مجموعه شدند.


یکی از نمایندگان کارگران شهرداری جیرفت در نشست با امام جمعه جیرفت، گفت: حدود 14 سال پیش، زمینی با اخذ تمامی استعلامات به کارکنان و کارگران شهرداری جیرفت واگذار و پس از آن تسطیح و قطعه‌بندی شد.


این نماینده کارگران شهرداری جیرفت افزود: پس از آن تا به امروز به بهانه‌های مختلف در مسیر ساخت و ساز خانه‌ها برای کارگران مانع‌تراشی می‌شود در حالی که عده قابل توجهی در همان منطقه اقدام به احداث خانه کرده و در حال بهره‌برداری از آن هستند.


 وی اظهار کرد: ما معتقدیم در این زمینه نسبت به جامعه کارگری تبعیض صورت گرفته و در سنوات گذشته فریادمان راه به جایی نبرده است.



این کارگر شهرداری جیرفت خاطرنشان کردند: کارگران خواهان مطالبه‌گری و پیگیری هستند و انتظار داریم امام جمعه به عنوان پدر معنوی تمام جامعه، صدای جامعه کارگری و پشتوانه آنان باشد.



دوشادوش کارگران ایستاده‌ایم



حجت الاسلام «میثم تارم» در این نشست، گفت: زحمت شهر بر دوش کارگران است و ما نیز برای گره‌گشایی از مسائل جامعه کارگری دوشادوش آنان ایستاده‌ایم.


امام جمعه جیرفت افزود: دغدغه و اولویت‌ تمام مسوولان باید حل مشکلات کارگران باید و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.


وی تصریح کرد: در واگذاری‌ها باید دقت بیشتری می‌شد و شورای شهر و شهرداری از توان و اختیارات خود برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل استفاده می‌کرد.


حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: به هر روی امروزه کارگران با مشکلاتی در بحث واگذاری‌ها مواجه شده‌اند و ما توان خود را برای پیگیری حل مسائل آنان به کار خواهیم گرفت.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر جیرفت و شهرداری باید به رسالت خود در راستای حل مشکلات آن به ویژه حوزه مسکن عمل کند.


 شورای شهر پای کار گره‌گشایی از مشکلات کارگران


«رضا سالاری» با حضور در این نشست در پاسخ به مطالبه کارگران، گفت: شورای اسلامی در دور جدید قطعا با جدیت این مسئله را دنبال می‌کند.


رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در خاتمه با تاکید بر لزوم بیان مطالبات و مشکلات در چارچوب منطقی و عقلانی، تصریح کرد: پیگیری موضوع در دستور کار شورای اسلامی شهر جیرفت قرار دارد و در انجام هر کاری که به حل این مشکل  کمک کند، کوتاهی نمی‌کنیم.

کد خبر 1101901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha