توزیع بیش از ۴۵۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در پویش «همکلاسی مهربان»

باستان گفت: در قالب پویش «همکلاسی مهربان» بیش از ۴۵۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر میان دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی باستان»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در در همایش بزرگ «توکاد» در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب پویش «همکلاسی مهربان» بیش از 450 هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر میان دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور توزیع می شود.

رئیس بسیج دانش آموزی کشور افزود: پویش «همکلاسی مهربان» از تیرماه در سراسر کشور آغاز شد و تا پایان هفته اول مهر ادامه یافت و این پویش توسط دانش آموزان برنامه ریزی و از ظرفیت خیران و کمک دستگاه ها و نهاد ها نیز بهره گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این بسته ها که با هدف حمایت از تولید ملی از لوازم التحریر ایرانی تهیه شده اند با حفظ کرامات دانش آموزان به صورت پنهانی میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

«عباس توانا»، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس نیز در این همایش گفت: برای اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در فارس  10 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی هر کدام به ارزش 150 هزار تومان تهیه شده که میان دانش آموزان  مناطق کمتر برخوردار فارس توزیع خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این مراسم از دفترهای بسیج دانش آموزی که با هدف ترویج مکتب «حاج قاسم سلیمانی» و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش آموزی فارس طراحی و چاپ شده نیز رونمایی شد.

کد خبر 1101910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha