دفاع مقدس نقش مهمی در استحکام و ارتقای نظام جمهوری اسلامی داشته است

نظری گفت: دوران دفاع مقدس یکی از این میادین سخت بود که در بطن خودش باعث افتخار آفرینی و اثرگذاری در آینده کشور شد، در واقع دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در حفظ، استحکام و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «یعقوبعلی نظری» در آئین رونمایی، نقد و بررسی کتاب «در محضر کلنل» با محوریت خاطرات شفاهی امیر سرتیپ خلبان عباس پورعلی، با اشاره به فعالیت نشر ستار ه ها در مجموعه سپاه امام رضا(ع) و قدردانی از اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، گفت: غالبا مراسمات و خاطرات ما مربوط به دست رفتگان است

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: چه خوب است که این مراسم را تا وقت هست برگزار و از بزرگان و قهرمانان این مرز و بوم قدردانی کنیم و از تجربیات ارزشمند آنها بهره کافی و وافی ببریم. وجود جوانان با انگیزه در انتشارات ستاره ها منشأ ترویج فرهنگ جبهه به نسل آینده از طریق کتاب شده است. 


وی افزود: انسانها برای رشد چه به صورت فردی و چه بصورت جمعی باید در عرصه های مختلف حضور پیدا کند و کارهای بزرگ انجام دهد به عبارتی باید وارد میادین و عرصه های سخت، قوی و موثر شود. دوران دفاع مقدس نیز یکی از این میادین سخت بود که در بطن خودش باعث افتخار آفرینی و اثرگذاری در آینده کشور شد، در واقع می توان اینگونه گفت که دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در حفظ، استحکام و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

 

نظری با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دوران دفاع مقدس را یک گنج نامیده اند، گفت: از بطن همین دوران بود که سلیمانی ها، صیادی ها و بسیاری از بزرگان دیگر در این کشور ظهور پیدا کردند. ما و به ویژه افرادی که به نوعی در عرصه های فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند باید طبق تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به معرفی جنگ، شهدا و ایثارگران بپردازیم.

 

فرمانده سپام امام رضا(ع) گفت:دوران دفاع مقدس تحریف شدنی نیست، چرا که ضمانت صیانت و حفاظت از آن در درونش نهفته است، دوران دفاع مقدس از جنس انقلاب اسلامی و مبتنی بر اسلام ناب است.

 

 

کد خبر 1101936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha