لزوم پیوند مهدویت با هنر

زارع برلزوم پیوند مهدیوت با هنر تاکید کرد و گفت: در جشنواره عید تا عید از ظرفیت هنرمندان و رسانه نباید غافل شد، چرا که مردم تاثیرپذیریشان از این بخش بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۱۲مهر) در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران با تاکید بر لزوم پرداختن عمیق به مهدویت، اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین دغدغه فرهنگی در استان مرتبط با بخش جوانان و شبهاتی که از طریق فضای مجازی بین این قشر از جامعه درحال دست به دست شدن است می شود که باید همه ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای تطهیر افکار عمومی از شبهات حوزه مهدویت به‌کار گرفته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به هوشیاری مخاطب امروز به واسطه برخورداری از رسانه های نوین اشاره کرد و افزود: امروز برای رفع شبهات در فضای واقعی و مجازی باید پاسخ‌های خوب و قانع‌کننده داشته باشیم.

 

وی برلزوم پیوند مهدیوت با هنر تاکید کرد و گفت: در جشنواره عید تا عید از ظرفیت هنرمندان و رسانه نباید غافل شد، چرا که مردم تاثیرپذیریشان از این بخش بیشتر است.

 

زارع با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای ترویج مهدویت در جامعه، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمادگی کاملی در حوزه ترویج مهدویت دارد، امیدواریم شاهد همکاری دستگاه‌های دیگر نیز باشیم.

کد خبر 1101938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha