قطار توسعه فارس به سرعت در حال حرکت است

قاسم پور با اشاره به اینکه قطار توسعه استان فارس به سرعت در حال حرکت است و نیازهای بیشتری دارد، گفت: امیدوارم با تدبیر و روحیه جهادی «ایمانیه» شاهد پیشرفت بیش از پیش استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن «شهید امامی» استانداری و با حضور «احمد وحیدی»، وزیر کشور برگزار شد، گفت: به دلیل شرایط کرونایی و ضرورت شرایط کرونایی امکان حضور دیگران نبود.

معاون منابع انسانی و توسعه استانداری فارس با یادآوری این مطلب که استانداران پیشین و جدید از افراد فعال استان محسوب می شوند، تاکید کرد: فارس استان از لحاظ جمعیت چهارم کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این استان گسترده ترین استان کشور از لحاظ وسعت است، اظهار کرد: این استان دارای 36 شهرستان، 120 شهر و 2 هزار و 300 نقطه روستایی است.

قاسم پور با تاکید بر اینکه فارس علی رغم تمام خدمات رسانی دولت های مختلف، هنوز در مشکلات و چالش های زیادی دارد، اظهار کرد: فارس پتانسیل های مختلفی دارد.

وی ضمن ضمن تشکر از استاندار پیشین، اضافه کرد: توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی از خدمات استاندار پیشین بود و وی یک هزار روز سخت که شامل سیل، زلزله، اغتشاش، حمله ملخ ها و بیماری کرونا بود را با درایت پشت سر گذاشت و در مدت 34 ماه یک روز هم مرخصی نرفت.

معاون استاندار فارس با یادآوری این مطلب که با تصمیم های پخته فارس از استان های موفق در مدیریت بیماری کرونا بود، افزود: روحیه سختگی ناپذیری و سخت کوشی داشت و برای توسعه استان همه ظرفیت ها را بسیج کردند.

قاسم پور با تاکید بر اینکه خدمات «رحیمی» برای تاریخ فارس ماندگار می شود، افزود: تبریک می گویم به وزیر کشور که استاندار بومی انتخاب کرد و استاندار جدید در زمان مدیریت پیشین خود توجه ویژه ای به نیازمندان و محرومان داشت.

وی با اشاره به اینکه قطار توسعه استان به سرعت در حال حرکت است و نیازهای بیشتری دارد، افزود: امیدوارم با تدبیر و روحیه جهادی «ایمانیه» شاهد پیشرفت بیش از پیش استان باشیم.

کد خبر 1101953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha