مردم به دنبال عملگرایی از مسئولان هستند

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: امروز مردم دیگر حرف را نمی‌پذیرند و به دنبال عملگرایی از مسئولان هستند تا ببینند دولت مجلس و دستگاه قضائی انقلابی و شورای شهر انقلابی چه خدماتی را ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» عصر امروز (دوشنبه 12 مهر) آیین تکریم و معارفه شهردار اهواز، در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: همه می‌دانند که مسئولان منابع محدودی در اختیار دارند ولی انتظارات شهروندان اهوازی از شهردار کاملاً شفاف و روشن است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: امروز مردم دیگر  حرف را نمی‌پذیرند و به دنبال عملگرایی از مسئولان هستند تا ببینند دولت مجلس و دستگاه قضائی انقلابی و شورای شهر انقلابی چه خدماتی را ارائه می کند.

 

وی انتظارات مردم اهواز از حضور فرد غیربومی در راس شهرداری اهواز را  بسیار دانست و اضافه کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم خوزستان و به‌ویژه اهواز با کمک یکدیگر حل شوند و این امر هم بدون تغییر مدیران کف میدان انجام شدنی نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: در خوزستان جوانان انقلابی جهادی پرکار وجود دارد که ضمن شناسایی آنها باید کار را دست آنها بسپاریم و نتیجه آن مانند دفاع مقدس درخشان خواهد بود، امروز زیبنده خوزستان نیست که در ورودی‌هایشان به اهواز مناظری شبیه به بصره را شاهد باشیم.

 

کد خبر 1101978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha