پرداخت حق آلایندگی و عوارض حق مردم است که باید ادا شود

یوسفی با بیان اینکه پرداخت حق آلایندگی و دیگر عوارض حق مردم است که پیگیری‌های لازم نیز انجام خواهد شد افزود: حق آلایندگی خوزستان بیش از چندین میلیاردتومان در سال است که با تلاش بسیار سال گذشته این ردیف اعتباری حذف شده را برگردانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مجتبی یوسفی» عصر امروز (دوشنبه 12 مهر) آیین تکریم و معارفه شهردار اهوازف در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: در این دوره نمایندگان خوزستان در مجلس با همدلی پیگیر و دنبال رفع مشکلات این استان هستند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید به دنبال حل مشکلات باشیم و در انتصابات نیز اصلاً دخالت نکنیم افزود: اگر افرادی که حاشیه دارند یا تخصص لازم را ندارند منصوب شوند در انتصابات دخالت می‌کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه پرداخت حق آلایندگی و دیگر عوارض حق مردم است که پیگیری‌های لازم نیز انجام خواهد شد اضافه کرد: حق آلایندگی خوزستان بیش از چندین میلیاردتومان در سال است که با تلاش بسیار سال گذشته این ردیف اعتباری حذف شده را برگردانیم.

 

یوسفی با بیان اینکه برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری صحبت لازم انجام شده است اضافه کرد: همچنین باید تفاوت پرداختی در حقوق و دستمزد نیروهای دولتی و پیمانکاری در مخابرات تأمین اجتماعی شهرداری و نفت برداشته شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: برای اولین بار ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شهرداری‌های استان‌های جنوبی اختصاص دادیم که ۳۰۰ میلیارد تومان آن نیز سهم شهرداری اهواز شد؛ همچنین در حال حاضر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف اختصاص یافته که در سال‌های گذشته این امر کم‌نظیر است.

 

کد خبر 1101979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha