کمک ۲۵۶ میلیون تومانی آستارایی‌ها در مرحله اول «شور عاطفه‌ها»

تسلی‌نیا از کمک ۲۵۶ میلیون تومانی مردم آستارا به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در مرحله نخست «شورعاطفه‌ها» خبر داد.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: جشن عاطفه‌ها که به دلیل همزمانی با محرم و صفر عنوان «شور عاطفه ها» بر آن نهاده شده است، بهترین فرصت برای کمک به دانش‌آموزان در جهت تهیه مایحتاج شان در زمینه تحصیل است.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: شعار امسال شور عاطفه‌ها «مشق محبت» نامگذاری شده است که با هدف دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند، برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان نیازمند از نعمت تحصیل محروم نمانند.

 

وی با بیان‌اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا ۹۶۳ دانش‌آموز و ۱۲۰ دانشجو تحت‌پوشش دارد، تصریح‌کرد: سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها حدود ۲۳۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

 

تسلی‌نیا با اشاره به اینکه در مرحله نخست برگزاری شورعاطفه‌ها مردم آستارا ۲۵۶ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان کمک کردند، گفت: با کمک‌های مردم آستارا بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش و تبلت خریداری و در بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شد.

 

وی افزود: همچنین در قالب«شورعاطفه‌ها» کمک به صورت نقدی به حساب دانش‌آموزان مددجو واریز شد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست آستارا همچنین می‌توانند جهت حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ به نام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا نزد بانک ملی واریز کنند.

 

کد خبر 1102018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha