امروز نیاز امت اسلام عمل به اتحاد مسلمانان مقابل دشمن است

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با حضور فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی در مرکز فرماندهی دژبان کل ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که با حضور فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی در مرکز فرماندهی دژبان کل ارتش برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهان و سربازان مجاهدان فی سبیل‌الله، مایه اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند. 

وی با اشاره به آیات پایانی سوره فتح گفت: یکی از امتیازاتی که پیامبر اکرم(ص) بر سایر پیامبران دارند، جهانی بودن و جاودانگی پیامبر است تا دین اسلام ناب را فراگیر کند. 

امام جمعه شهرستان قدس افزود: برای جاودانه شدن دین اسلام، شعار جهانی لااله‌الاالله محمد رسول‌الله باید گسترده شود اما دین هنوز جهانی نشده است.

وی گفت: در منابع شیعه و اهل سنت روایات بسیاری مبنی بر اینکه پیامبر فرمودند:" روزی میرسد که در هیچ کجای عالم خانه‌‌ای وجود نداشته‌باشد مگر اینکه اسلام در آن وارد شود"، و این نشان از رسالت جهانی و جاودانگی پیامبر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار خاطر نشان کرد: تحقق این امر با ظهور امام مهدی علیه السلام است و این وعده الهی محقق خواهد شد و در همه‌جای عالم ، دین اسلام با منطق، استدلال، برهان، اخلاق حسنه و رفتار کریمانه فراگیر خواهد شد.


امام جمعه شهرستان قدس افزود: روزی که حضرت ولیعصر (عج) ظهور کنند، نا امنی، فقر، کشتار، خشونت و نازیبایی هایی که در عالم وجود دارد، برچیده خواهد شد. 
ایشان در پایان اظهار داشت:برای سرعت بخشی رسیدن به دوران ظهور باید برابر بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی و جامعه پردازی را با الهام از سیره نبوی و در دستور کار زندگی قرار دهیم تا زمینه ظهور و ایجاد تمدن اسلامی فراهم گردد.

کد خبر 1102022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha