استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی برای تسریع اهداف سازمانی زندان های فارس

ابراهیمی گفت: با کمک گروه های جهادی و مردمی دست یابی به اهداف سازمانی زندان های استان تسریع می شود و از ظرفیت این گروه ها برای اشتغال، درمان، مسائل فرهنگی، تهیه بسته های معیشتی و آزادی زندانیان باید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، در نشست شورای اداری و برنامه ریزی و اشتغال زندان های فارس گفت: رعایت حقوق شهروندی زندانیان، حمایت مادی و معنوی از خانواده های بی بضاعت زندانیان، مطالعه و اجرای مفاد آئین نامه جدید سازمان زندان ها، مستندسازی اقدامات و فعالیت های زندان ها و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: برای تحقق اولویت های 12 گانه سازمانی از تمام امکانات و ظرفیت های موجود باید استفاده شود و از بخشی نگری در اجرای فرایندها و اولویت ها باید پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: روسای زندان ها به اجرای تمام سیاست های سازمانی و اعمال خلاقیت در نحوه اجرا تا تحقق اهداف سازمانی موظف هستند و باید سیاست 80 درصدی اشتغال و 60 درصدی حرفه آموزی با هدف توانمندسازی زندانیان و درآمدزایی برای آنها مورد توجه روسا قرار داشته باشد.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم توجه به بهداشت محیط، سلامت پرسنل و زندانیان در شرایط شیوع کرونا بیان کرد: لازم است تا مواردی همچون متادون درمانی، طبقه بندی زندانیان و امنیت زندان ها، استفاده از ظرفیت کمیسیون عفو استان و ... در زندان های استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با کمک گروه های جهادی و مردمی دست یابی به اهداف سازمانی زندان های استان را می توان تسریع کرد و از ظرفیت این گروه ها برای اشتغال، درمان، مسائل فرهنگی، تهیه بسته های معیشتی و آزادی زندانیان باید استفاده کرد.

کد خبر 1102050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha