تسهیلات کم‌بهره به بازاریان آستارا اعطا می‌شود

ابوالحسنی گفت: تسهیلات کم‌بهره از سوی بانک مهر به بازاریان آستارایی اعطا می‌شود.

«حسین ابوالحسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طی نشستی که با مدیر شعبه بانک مهر داشتیم مقرر شد با معرفی اتاق اصناف تسهیلات کم‌بهره به بازاریان آستارا اعطا شود.

 

رییس اتاق اصناف بندر آستارا با بیان‌اینکه به بازاریانی که دارای پروانه کسب هستند و در بانک مهر حساب داشته و یا افتتاح حساب کنند تسهیلات کم‌بهره اعطا می‌شود، افزود: بازاریان جهت بهره‌مندی از تسهیلات به اتاق اصناف مراجعه کرده و با نامه به بانک مهر شعبه پل مرداب معرفی‌ می‌شوند.

 

وی تصریح‌کرد: این تسهیلات با نرخ ۴ درصد و در راستای حمایت از بازاریانی که به دلیل شیوع کرونا کسب و کارشان آسیب دیده بود به آنان اعطا می‌شود.

 

ابوالحسنی تزریق واکسن کرونا برای تمامی متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی را الزامی دانست و گفت: بازاریان باید کارت واکسن خود را به بازرسان اتاق اصناف ارائه کرده و در غیر اینصورت مغازه آنها پلمپ شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

 

رییس اتاق اصناف بندر آستارا با بیان‌اینکه پیک ششم کرونا را پیش‌رو داریم، افزود: با توجه به این موضوع همه متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی بندر آستارا با مراجعه پایگاه‌های واکسیناسیون، خود را علیه ویروس کرونا واکسینه کنند.

 

وی تصریح‌کرد: این اقدام برای حفظ سلامتی بازاریان و خانواده‌های آنها در مقابل بیماری کووید ۱۹ و جلوگیری از تعطیلی و خسارت به واحدهای صنفی انجام می‌شود.

 

ابوالحسنی از توزیع گوشت گوسفندی به قیمت کیلویی ۸۸ هزار تومان در شهرستان آستارا خبر داد و خاطرنشان‌کرد: توزیع گوشت در قصابی قدرتی واقع در خیابان شهید مطهری انجام می‌‎گیرد.

 

کد خبر 1102137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha