مراسم قرائت حدیث شریف کسا توسط کانون وفا در شوراب کبیر برگزار شد

يزدانی چم حيدری گفت: مراسم قرائت حدیث شریف کسا به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری وفا در روستای شوراب کبیر برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم قرائت حدیث شریف کسا به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری وفا در روستای شوراب کبیر برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: یکی از برنامه هایی که همواره کانون فرهنگی هنری وفا روستای شوراب کبیر بر آن تاکید داشته برگزاری منظم مراسم قرائت حدیث شریف کسا بوده چرا که جنبه های فرهنگی و اخلاقی این دعا بسیار فراوان است.

 

وی ابراز کرد: مراسم سفره صلوات و حدیث کسا از جمله برنامه های است که به صورت هفتگی و روزهای سه شنبه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان به سایر اقدامات این کانون در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود تورم، گرانی و بیکاری رزمایش مواسات به منظور کمک به مردم نیازمند و در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری همچنان در کانون «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر ادامه دارد.

 

يزدانی چم حيدری اظهار داشت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افراد خیر و نیازمند را شناسایی و کمک‌های جذب شده از سوی آنان را با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان، با بیان اینکه ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی است، اظهار داشت: شرایط پیش آمده از کرونا باعث شده نیاز مردم به کمک‌های خیران و مردمی بیش از سایر اوقات شود.

 

کد خبر 1102145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha