یادواره شهید «کاوه و شهدای کربلای ۲»  در بیرجند برگزار شد

در راستای برگزاری یادواره شهید «کاوه و شهدای کربلای ۲» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی از از سند دست خط شهید «محمود کاوه» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، یادواره «شهید کاوه و شهدای کربلای ۲» شامگاه (۱۳ مهر) در محل مصلی المهدی (عج) بیرجند با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و سایر مسئولان و مردم ولایتمدار بیرجند برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رضا توکلی» مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند در این مراسم اظهار داشت: همه ما امشب دعوت شهدا هستیم و مردم این استان همواره ولایتمدار و شهیدپرور هستند.

 

وی در خصوص این یادواره بیان کرد: حدود ۲ ماه است که بحث برگزاری این یادواره کلید خورده است و ۳۰ نفر از خواهران و ۲۵ نفر از برادران بسیجی و دلداده به شهدا در اجرای این یادواره همکاری داشتند.

 

وی با اشاره رونمایی از سند دست خط شهید «محمود کاوه» گفت: سندی دست خط شهید بزرگوار که مردم را دعوت به نماز جمعه می کنند در این یادواره با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مادر و خواهر بزرگوار شهید رونمایی می شود.

 

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: این یادواره قرار بود که ۱۲ شهریور همزمان با روز شهادت شهید کاوه برگزار شود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا این مراسم عقب افتاد و توفیقی حاصل شد تا همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) این مراسم اجرا شود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند با بیان اينکه بسیجیان طی دو ماه اخیر بسیار پای کار بودند، افزود: تمام کارهای اجرایی را شبانه روز از دل و جان انجام دادند و مشکلات بسیاری بر سر راه وجود داشت که با کمک شهدا رفع شدند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از سند دست خط شهید «محمود کاوه» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان رونمایی شد.

 

 

 

کد خبر 1102153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha