برگزاری همایش «دوچرخه سواری» همراه با زیارت امامزاده «حسین» توسط نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: همایش «دوچرخه سواری» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با حضور نوجوانان مسجدی و با زیارت امامزاده «حسین (ع)» جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه های ورزشی و تفریحی به عنوان یکی از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در جذب و تشویق نوجوانان به حضور در مساجد کمک می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این فعالیت ها علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در توسعه فرهنگ کار جمعی و گروهی نیز تاثیر فراوانی دارد.

 

وی بیان کرد: از جمله فعالیت هایی که مورد تاکید بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» است، ورزش «دوچرخه سواری» بوده که همواره با استقبال آنها مواجه بوده است.

 

حضوری عنوان کرد: برگزاری همایش های مختلف دوچرخه سواری توسط بچه های مسجد از جمله فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که در آخرین اقدام در این زمینه، یک همایش «دوچرخه سواری» ویژه نوجوانان مسجدی برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در این برنامه، مسیر این کانون تا امامزاده «حسین (ع)» شهر جهرم را رکاب زنی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: نوجوانان مسجدی سپس با حضور در صحن این امامزاده مطهر، علاوه بر زیارت امامزاده به قرائت دسته جمعی دعای «توسل» پرداختند.

 

وی گفت: نوحه خوانی وحیدنیا و خدادادی 2 نوجوان مسجدی و ذاکر اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

حضوری در پایان عنوان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده بچه های مسجد از ماسک برگزار شده است.

 

کد خبر 1102177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha