اجرای طرح مبارزه با اعتیاد توسط کانون روح‌الله اندیمشک

حجت‌الاسلام بیرم‌وند از اجرای طرح مبارزه با اعتیاد توسط کانون روح‌الله اندیمشک خبر داد و گفت: کارگاه‌های مختلفی در این طرح، پیرامون مبارزه با اعتیاد ویژه مادران، پدران و جوانان به صورت مجزا و با محتوایی متفاوت در حال برگزاری است.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: بیماری اعتیاد، خانمان‌سوز است و وقتی که به جان جوانان ما می‌افتد، باید احساس خطر کنیم و وارد صحنه شویم که در همین راستا کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با همکاری هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج برادران و تیم فرهنگی واحد خواهران این مسجد، طرح مبارزه با اعتیاد را آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: کارگاه‌های مختلفی در این طرح، پیرامون مبارزه با اعتیاد ویژه مادران، پدران و جوانان به صورت مجزا و با محتوایی متفاوت در حال برگزاری است.

 

وی اذعان کرد: کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی نیز میان خانواده‌های کم‌بضاعت و دارای پدر، مادر و یا فرزند معتاد توزیع خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: هماهنگی لازم جهت پذیرش افراد بی‌بضاعت که قصد ترک اعتیاد را دارند ولی از لحاظ مالی در مضیقه هستند و نمی‌توانند هزینه درمان خود را پرداخت کنند، با مراکز ترک اعتیاد صورت گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای طرح مبارزه با اعتیاد، پیگیری برای اشتغال افرادی که بعد از ترک، به آغوش خانواده و جامعه برمی‌گردند، انجام شده است.

 

کد خبر 1102205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha