توزیع۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت حوزه های مقاومت بسیج در ملایر

حسینی گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع)۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایر توزیع شد.

«سید رضا حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) در رزمایش کمک های مومنانه ۷۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۵۰ هزار تومان به همت حوزه های مقاومت فاطمه الزهرا (س)، امام حسن(ع)، حضرت رقیه و سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر  توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس نیز  رزمایش کمکهای مومنانه انجام شده و در این ایام نیز در حال انجام است افزود:  در مجموع تعداد 2 هزار و 500 بسته معیشتی  تهیه و توزیع می شود.

وی از توزیع  ۱۵۰ بسته لوازم التحریر به همت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های بسیج دانش آموزی در این ایام خبر داد و گفت: این تعداد لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین از طبخ و توزیع 5 هزار و 500  پرس غذای گرم در این ایام خبر داد و گفت: این تعداد بسته غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع میشود.

 وی در ادامه تهیه و توزیع دو هزار بسته پروتئینی گوشتی، مرمت و بازسازی سه باب منزل مسکونی محرومین و افتتاح دو کارگاه اقتصاد مقاومتی شامل کارگاه میناکاری، سبدبافی و خیاطی از دیگر اقدامات صورت گرفته به همت حوزه های مقاومت و سازمان بسیج سازندگی برشمرد.

کد خبر 1102269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha