تالار «حافظ» شیراز میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان می شود

سهرابی گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان و با پخش ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار «حافظ» شیراز از روز جمعه ۱۶ مهر تا سه ‌شنبه ۲۰ مهر در ۲ سانس ۱۵ و ۱۷ روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 14 مهر) با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به میزبانی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تالار «حافظ» شیراز آثار سی ‌و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به نمایش می گذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: با توجه به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت ‌های عمده‌ با نسل گذشته خود دارند این جشنواره با هدف کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: نسل کودک و نوجوان امروز ما از ابتدا به صورت دیجیتال زندگی کرده ‌اند و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به ارائه خدمات و نحوه تعامل با مخاطبان خود از دوره های پیشین تحولی می پردازد.

سهرابی تاکید کرد: در این جشنواره رویکردهای تازه‌ا ی در بخش‌ های مختلف اتخاذ شده است و ورود کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی با رعایت نکات بهداشتی و داشتن ماسک امکان پذیر است.

وی اعلام کرد: این جشنواره در تعدادی از استان‌ های کشور از جمله فارس برگزار خواهد شد و با پخش ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار «حافظ» از روز جمعه ۱۶ مهر تا سه ‌شنبه ۲۰ مهر در 2 سانس ۱۵ و ۱۷ روی پرده خواهد رفت.

کد خبر 1102294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha