کاهش ۵ درصدی سرقت در انزلی

خبرگزاری شبستان:جوانمردی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در انزلی طی سال گذشته ، اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون نیز در وقوع سرقت پنج درصد کاهش داشته ایم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، « سیدجعفر جوانمردی» امروز (چهارشنبه، ۱۴ مهر ) در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا در مقر فرماندهی انتظامی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ درصد در وقوع سرقت کاهش داشتیم و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شاهد پنج درصد کاهش در وقوع سرقت بودیم.


وی تاکید کرد: در هفت ماه گذشته نیز ۸۳۱ فقره سرقت در این شهرستان رخ داد که منجر به دستگیری ۵۳۱ سارق شد.


جوانمردی با اشاره به کشف ۱۰۸ هزار قرص روانگردان در سطح شهرستان از کشف ۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دستگیری ۳۳ قاچاقچی خبر داد.


وی در ادامه با بیان اینکه پلیس برای برخورد با کانال های خبری فاقد مجوز از ارگان های رسمی کشور که در فضاهای مجازی فعال اند کار دشواری دارد، اظهار داشت: برخورد با کانال های خبری بدون مجوز باید مسالمت آمیز بوده و نمی توان در مورد این کانالها از شیوه های بازدارنده ای که برای سایر خبرگزاری ها و نشریات رسمی اعمال می شود،  استفاده کرد.


وی خاطر نشان کرد: بر فعالیت اصحاب رسانه باید نظارت درستی انجام شود تا در صورت خروج از مسیر برای شهرستان، استان و کشور مشکلی ایجاد نشود.


گفتنی است، هفته ناجا امسال در سراسر کشور با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار برگزار می شود.

کد خبر 1102357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha