مصلی بزرگ شهر فومن به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

رحمانی با بیان اینکه ارتش در زمینه فرهنگی و کمک به مساجد هم اقداماتی را انجام داده است گفت: مصلی بزرگ شهر فومن به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «ولی رحمانی» ظهر امروز(چهارشنبه، 14مهر) در حاشیه افتتاح از پروژه‌های محرومیت‌زدایی فومن اظهار کرد: ارتش حافظ امنیت کشور در طول دفاع مقدس و تاکنون بوده است.

 

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه این نهاد مقدس بخشی از توان خود را در حوزه یاری‌رسانی به مردم و به خصوص محرومان به کار گرفته است افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای سال تا کنون در حوزه مبارزه با ویروس کرونا و محرومیت زدایی بالغ بر 250 میلیون تومان در استان‌های مختلف کشور هزینه کرده است.

 

وی با بیان اینکه بیشتر این هزینه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و در حوزه بهداشت و درمان بوده است گفت: احداث بیمارستان در اصفهان، قم، خراسان رضوی و گیلان از جمله برخی از خدمات بوده است.

 

رحمانی تصریح کرد: در غرب گیلان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که احداث و تکمیل کلینیک هوانیروز در باغ شهر ماکلوان از جمله آن است و امروز نیز یکی از بزرگترین مراکز آی سی یو با بیش از ۱۳ میلیارد تومان در بیمارستان فومن احداث و افتتاح شد.

 

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه ارتش در زمینه فرهنگی و کمک به مساجد هم اقداماتی را انجام داده است بیان کرد: این نوید را می‌دهیم که مصلی بزرگ شهر فومن به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه تا اواخر فرودین سال 1401 پروژه‌های آبرسانی فومن به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه را که وعده داده، بخاطر امیدی که در دل مردم ایران ایجاد شده، عمل می‌کند.

 

کد خبر 1102367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha