خادمی ائمه معصومین(ع) افتخاری بزرگ است/ حضور خدام حرم رضوی در استان مایه برکت است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه به حول و قوه الهی، امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که خادمی ائمه معصومین(ع) افتخاری بزرگ است، گفت: حضور خدام حرم رضوی در استان ایلام مایه برکت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۴ مهر) در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی که در ایام شهادت امام رضا(ع) به این استان سفر کرده اند،  با تسلیت ایام آخر ماه صفر، اظهار کرد: به حول و قوه الهی، فضای کشور، امروز شاهد رشد تدین و فضای معنوی است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه مردم ما با شنیدن حضور خادمان آستان مقدس رضوی با دلدادگی به اهل بیت(ع)، از این حضور استقبال می کنند، افزود: باید قدردان این نعمت باشیم، امامان معصوم(ع) در زمان خود در مظلومیت و غربت به سر برده اند و شیعیان جرات اظهار شیعه بودن نداشتند.

 

وی با بیان اینکه از برکت انقلاب اسلامی امروز فرهنگ جامعه  فرهنگی دینی و رضوی شده است و دشمنان اسلام در اقلیت قرار گرفته اند، ابراز کرد: امروز عزتی که برای ما ایجاد شده به برکت ائمه اطهار(ع) است، خیلی از آزادیخواهان که محب اهل بیت(ع) هستند جانشان را  فدا می کنند و پای کار می آیند، حیدریون و زینبییون بر علیه داعش پای کار آمدند  و در این عرصه شهید شدند.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: حضور بزرگان و امامزاده ها که زیارتگاه ما هستند مایه برکت است، و خیلی از از بزرگان، گمنام به شهادت رسیدند، در جاهایی که شناخته نشوند و سال ها بعد از شهادت، شناسایی شدند، شاه چراغ بعد۱۲۰ سال از شهادت شناسایی شدند و این بدان معنا است که در آن زمان، و فضایی نبوده که شیعه بتواند عرض اندام کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه به حول و قوه الهی، امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که خادمی ائمه معصومین(ع) افتخاری بزرگ است، گفت:  برکات حضور خدام حرم مطهر رضوی در استان بسیار زیاد بوده است،  بخشش افراد محکوم به قصاص به احترام  خدام رضوی یکی از این برکات است که خانواده های مقتول، به خاطر احترام خدام حرم رضوی از خون عزیز خودش گذشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: امید است که این برنامه ها استمرار باشد و مایه برکت برای استان باشد و رایجه معنوی، دلنواز و ملکوتی حرم رضوی با حضور خدام آستان مقدس در فضای استان ما طنین انداز شود.

 

 

 

 

کد خبر 1102377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha