طبخ و توزیع نان در بین نیازمندان / محفل عزاداری شهادت امام رضا (ع) در خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام دالوند پور با اشاره به برگزای مراسم عزداری دهه آخر صفر در مسجد امام حسن عسکری(ع) خرم آباد، افزود: همچنین به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) نان طبخ و در بین نازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام « پیمان دالوندپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در دهه آخر ماه صفر  مراسم عزاداری در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع)، افزود: همچنین به مناسبت سه روز آخر ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجبتی(ع) و امام رضا(ع) جلسات عزاداری و بصیرت افزایی در این مسجد برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی بهداشتی برگزار شده است، افزود: در برگزاری مراسم عزاداری فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر عزاداران از ماسک، توزیع اقلام بهداشتی، سینه زنی و زنجیرزنی بدون جابجایی و برگزاری مراسم حداکثر در دو ساعت از برگزاری مراسم عزاداری مورد تاکیداست.

 

حجت الاسلام دالوندپور، افزود: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) امروز و فردا در مسجد امام حسن عسکری(ع) مراسم عزاداری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در ایام دهه آخر ماه صفر، محفل عزاداری به همت هیئت فعالان مسجد، با قرائت زیارت امین‌الله، قرائت کلام مجید و با سخنرانی سخنران در این مسجد برگزار شده است.

 

حجت الاسلام دالوندپور اظهار کرد: همچنین با مشارکت خیرین و مردم طرح طبخ و توزیع نان در سه روز پایانی ماه صفر برگزار شده است.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: در این طرح بالغ بر یک هزار و 500 قرص نان به صورت روزانه طبخ و دربین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 1102379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha