تزریق بیش از سه میلیون و ۵۸۰ هزار  دوز واکسن کرونا در فارس

همتی گفت: تاکنون سه میلیون و ۵۸۰ هزار و ۲۷۰ دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 14 مهر) با تسلیت شهادت امام رضا (ع) و با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 451 هزار و 736 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 11 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 726 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و هفت بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 181 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی اعلام کرد: تاکنون سه میلیون و 580 هزار و 270 دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود که هر 2 دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند و از مردم فارس دعوت می شود نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون برای ارائه مراکز مختلف اقدام کنند.

 

کد خبر 1102394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha