نشانی مراکز واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهر کرمان اعلام شد

اسامی و نشانی مراکز واکسیناسیون دانش‌آموزان شهر کرمان که قرار است روزهای ۱۵ تا ۱۷ مهرماه جاری دایر باشد، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان؛ ماشاالله میرزاحسینی گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان در مراکز تجمیعی وزارت بهداشت در جریان است اما جهت تسریع در انجام کار، تعدادی مرکز اختصاصی نیز آماده شده است.
 



وی افزود: مراجعه به صورت داوطلبانه است اما در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری انجام تست pcr، هر هفته دوبار برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند الزامی است.




میرزاحسینی ادامه داد: مراکز واکسیناسیون دانش آموزان دختر ناحیه دو شهرستان کرمان در دبیرستان فاطمیه جنب اداره آموزش و پرورش ناحیه دو،  سالن ورزشی شهید ضیاء و در دبیرستان متوسطه دوره اول اکبر ادینه  واقع در خیابان درختی انجام می شود.
 



وی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان پسر ناحیه دو شهرستان کرمان را دبیرستان پسرانه شاهد دوره دوم جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و دبیرستان پیامبر اعظم واقع در خیابان جهاد کوچه ۸۳ اعلام کرد.

 




این مسئول مراکز واکسیناسیون دانش آموزان دختر ناحیه یک شهرستان کرمان را مدرسه فرهنگ واقع در خیابان  فیروزه کوچه شماره ۱۱ و مدرسه عفاف واقع در خیابان  شهیدان اعتباری( گوهری) جنب آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان کرد.

 

 


وی ادامه داد: مراکز واکسیناسیون دانش آموزان پسر ناحیه یک شهرستان کرمان در مدرسه شهدای ۱۰ واقع در خیابان خواجو روبروی بانک ملی و مدرسه امید، واقع در خیابان شهید سید مصطفی خمینی کوچه شماره ۱۱ انجام می شود.
 

 


 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در پایان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی، دانش آموزان و اولیا آنها در هر مکانی که تمایل دارند می توان دُز اول و دوم واکسیناسیون خود را دریافت کنند.

کد خبر 1102478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha