جهاد خدمت ادامه دارد/ خدمت به محرومین در روزهای پایانی ماه صفر 

حسین مشایخی گفت:یکی دیگر از اقدامات این ستاد در روزهای پایان ماه صفر تهیه و توزیع بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری و مایحتاج نیازمندان است که بخشی از آنها توزیع شده و بخشی نیز در حال توزیع است.

«حسین مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان در پایان ماه صفر، گفت: مراسم عزاداری هر ساله هم زمان با شب شهادت این امام همام در سطح جنوب کرمان برگزار می‌شود که البته امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود برگزار شد.

مسئول ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان بیان کرد: شامگاه گذشته هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری همراه با یادواره شهدای محله مسجد امام رضا (ع) در جیرفت برگزار شد.


وی ابراز کرد: مراسم عزاداری و یادواره شهدا همراه با سخنرانی، مداحی و روایتگری یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شده و همچنین این محفل رضوی با ورد پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی عطرآگین شد.


مشایخی از اجرای طرح اطعام رضوی در سطح جنوب کرمان خبر داد و افزود: همچنین شب گذشته تعداد یکهزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام رضوی در بین نیازمندان و عزاداران رضوی شهر جیرفت توزیع شد.

 
مسئول ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی، اظهار کرد: علاوه بر این نیز در ایام پایانی ماه صفر با همکاری ستاد احیای سیره رضوی و با محوریت مرکز نیکوکاری ثامن الائمه و کمک های مومنانه خیرین و خارمیاران رضوی به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت کیف، لباس، کتاب و نوشت افزار در بین آنها توزیع شد.


وی با بیان این مطلب که جهاد خدمت به محرومین و نیازمندان ادامه دارد، عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات این ستاد در روزهای پایان ماه صفر تهیه و توزیع بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری و مایحتاج نیازمندان است که بخشی از این بسته ها توزیع شده و بخشی نیز در حال توزیع است.


مشایخی تاکید کرد: هر ساله شاهد عفو و بخشش هایی در ایام ولادت و شهادت امام رضا (ع) هستیم که در واقع این بخشش ها به واسطه ارادتی است که مردم به آن حضرت دارند و تاکنون با گذشت اولیای دم چندین زندانی از قصاص رهایی پیدا کرده اند.


مسئول ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز امشب شب شعر رضوی با حضور شاعران برجسته جنوب کرمان در عنبرآباد  برگزار می‌شود.

وی در خاتمه یکی از رویکردهای اصلی این ستاد را ترویج سیره امام رضا (ع) در خدمت رسانی به محرومین برشمرد.

کد خبر 1102552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha