خدمت‌رسانی به مردم از ویژگی‌های برتر امام رضا (ع) بود

حجت‌الاسلام فتاحی خدمت‌رسانی به مردم را از ویژگی‌های برتر امام رضا (ع) برشمرد و گفت: حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) همواره به دنبال خدمت به مردم بود و به فقرا و نیازمندان کمک می‌کرد.

«حجت‌الاسلام مرتضی فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امام رضا (ع) ویژگی‌های زیادی داشت و به مومنان و مسلمانان توصیه کرد که این اقدامات را انجام دهند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک افزود: حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) بر موضوع برپایی نماز تاکید داشت و فرمود شیعیان ما کسانی هستند که نسبت به نماز کوتاهی نمی‌کنند و کسانی که در امر نماز کوتاهی کنند، شفاعت ما شامل حال آنها نمی‌شود.

 

وی اذعان کرد: امام هشتم (ع) بر موضوع توجه به نماز و زکات، شکر خدا و احترام به والدین و همچنین تقوا و صله رحم تاکید کرده و فرموده که این موضوعات باید در کنار یکدیگر باشند تا تقویت شوند.

 

حجت‌الاسلام فتاحی تصریح کرد: این موضوعات در سیره اهل بیت (ع) و در مسیر زندگی آنها قرار داشتند که این سبب شد به درجات عالی برسند.

 

وی خدمت‌رسانی به مردم را از ویژگی‌های برتر امام رضا (ع) برشمرد و یاد آور  شد: حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) همواره به دنبال خدمت به مردم بود و به فقرا و نیازمندان کمک می‌کرد.

 

کد خبر 1102603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha