رويداد ملی فهما توانمندی های برتر کانون های مساجد را معرفی می کند

طاهری با بیان اینکه رویداد ملی «فهما» زمینه کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم می کند، گفت: این طرح ملی زمینه کشف استعدادهای نهفته در کانون ها را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احسان طاهری» در برنامه سیمای خانواده که به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی جهانبین روی آنتن رفت، با بیان اینکه «فهما» زمینه کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم می کند اظهار داشت: رویداد ملی «فهما» زمینه بروز و کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم کرد و این روند تاثیر مثبتی برای حضور نسل جوان در فعالیت های فرهنگی در مساجد داشت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: فهما یک طرح در سطح ملی است که تلاش می‌کند با محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رنگ و بویی متفاوت به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بدهد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در سال ۱۳۹۱ بنا بر نیازهای فرهنگی محله تاسیس و راه اندازی شده و فعالیت های کانون از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی به طور گسترده انجام می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افزود: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با برگزاری طرح ملی «صد ثانیه با قرآن» ویژه کانون های مساجد، جوایز نفیسی به برندگان اهدا کرده است.

 

طاهری به اختصاص یک اتاق از مسجد به کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: به ۳۰ نفر در این طرح آموزش شغل گوهر تراشی داده شده است.

 

وی افزود: با کمک خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط اعضای کانون توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به اجرای طرح زنگ علوی با همکاری بنیاد علوی افزود: در این طرح ضمن شناسایی معلمان جهادی در سطح استان و حضور در مناطق محروم به دانش آموزانی که به علت نداشتن گوشی تلفن همراه و اینترنت از آموزش حضوری محروم مانده بودند، آموزش های حضوری و رایگان ارائه شد.

 

کد خبر 1102604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha