رونمایی از کتاب «شهود سلیمانی» در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از رونمایی کتاب «شهود سلیمانی» با موضوع معرفی سیره زندگی و اندیشه های شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در حاشیه کنگره ملی «شهود سلیمانی» با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، همرزمان شهید سلیمانی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان از کتابی با همین عنوان رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: کتاب شهود سلیمانی تازه ترین اثر حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است که به معرفی سیره زندگی و اندیشه های شهید قاسم سلیمانی می پردازد.

 

نمکی بیان داشت: در بخش های اولیه این کتاب، نویسنده با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات اهلبیت (علیهم السلام) به شرح کلام معروف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که «شرط شهید شدن، شهید بودن از قبل است» و در فصول بعدی با اشاره به مصادیق، به معرفی برخی از الگوهای رفتاری شهدای مدافع حرم پرداخته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در ادامه اظهار داشت: این کتاب در قطع وزیری و با شمارگان یک هزار و ۲۰۰ نسخه توسط انتشارات سلمی نگین روانه بازار نشر شده است.

 

کنگره ملی شهود سلیمانی به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و همکاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 1102631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha