وصیت نامه سردار سلیمانی، منشور حرکت در مسیر ولایت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: وصیت نامه سردار سلیمانی، منشور حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در کنگره شهود سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود و برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت تا خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: شکی نیست که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جوانان مسلمان ایرانی راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای نخواهند نشست.

 

آیت الله سلیمانی، اقدام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در تکریم سردار شهید سلیمانی حرکتی را درخور تحسین و ستایش دانست و افزود: وصیت نامه سردار دل‌ها منشور حرکت در مسیر ولایت است.

کنگره ملی شهود سلیمانی به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و همکاری کارگروه  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان برگزار شد.

 

در پایان این کنگره، از ۷ تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا تجلیل شد. عطرافشانی و گلباران مزار سه شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از دیگر برنامه های این آیین باشکوه بود./

کد خبر 1102637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha