تعیین تکلیف استانداران و حلقه های میانی وزارتخانه ها از اولویت های دولت باشد 

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم، انتخاب یاران و مدیران کار آمد، مومن، پاکدست، جهادی و همسو با سیاست های دولت و نظام در حلقه های میانی مدیریتی در وزارتخانه ها و استان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ مهرماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: در روایت است که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) فرمود؛ تکبر آن است که حق را رها کنی و از حق به غیرش تجاوز نمایی، به مردم نگاه کنی، اما آبروی هیچ کسی را مانند آبروی خود مهم ندانی و خون او را مانند خون خود دارای ارزش ندانی و  همه چیز خود را برتر از دیگران ببینی.


امام جمعه قلعه گنج افزود: روحیه خود برتر بینی در شخص متکبر موج می زند و وجود این صفت رذیله موجب منزوی شدن انسان می شود و تکبر دارای اقسامی همچون تکبر در برابر خدا، تکبر در برابر انبیا و‌ اولیای الهی و تکبر در برابر انسان است.


 وی با اشاره به این که دولت جدید اقدامات و فعالیت های امید بخشی را آغاز کرده، خاطرنشان کرد: انتظار مردم از دولت سیزدهم، انتخاب یاران و مدیران کار آمد، مومن، پاکدست، جهادی و همسو با سیاست های دولت و نظام در حلقه های میانی مدیریتی در وزارتخانه ها و استان ها است بنابراین دولت باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف کند چرا که برخی از کارها معطل مانده و برخی از مدیران انگیزه کار ندارند.


حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی مسئله امنیت است، نیروی انتظامی که خود مولود انقلاب بوده مظهر اقتدار، رافت و عطوفت اسلامی است.


خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمود؛ اینان مجاهدان فی سبیل الله هستند که بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و پایداری از ارزش های اسلامی و انقلابی است.


وی خاطرنشان کرد: رهبری چهار مولفه امنیت آفرینی برای تامین زیر ساخت، امنیت درون زا و بازدارندگی، اقتدار متکی بر دو علل مادی و معنوی، عقلانیت همراه با تدبیر و برنامه ریزی در خصوص تبیین ساختار و نقش نیروهای مسلح موثر دانستند.

 

حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: مواجهه ایران با همسایگانش مبتنی بر همین مولفه ها است و همگان باید بدانند در صورت تکرار بازی های بچگانه برخی دولت ها با سیلی محکم ملت و نیروهای مسلح مواجه می شوند و درون چاهی خواهند افتاد که برای دیگران کنده بودند.
 

امام جمعه قلعه گنج خطاب به سرپرست وزارت آموزش و ‌پرورش در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای شرکتی و خرید خدمتی، تاکید کرد: این نیروهای دلسوز و زحمتکش قریب ۸ سال سابقه تدریس در مناطق محروم و دور افتاده را دارند بنابراین دست اندکاران وازرتخانه، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ساعی آموزش و پرورش، فرماندار با دیپلماسی قوی تر و فعال فکری اساسی به حال این قشر از فرهنگیان خدوم کنند.


وی در خاتمه به پذیرفته شدگان کنکور سراسری در شهرستان قلعه گنج تبریک گفته و از ادارت، هیئت های مذهبی و مردم به دلیل حضور در مجالس عزای ماه محرم و صفر تشکر کرد.

کد خبر 1102688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha