کمک ۳۶۰ میلیون ریالی مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر به نیازمندان

خلیل خلیلی از کمک ۳۶۰ میلیون ریالی به همت مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر به نیازمندان این شهر خبر داد و گفت: این کمک ها در دوران اقامه عزای آل الله و دهه پایانی ماه صفر در بین نیازمندان توزیع شد.

«هنده خلیل خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: از امام علی(ع) روایت شده است که فرمودند: "محبوب ترین مومن نزد خداوند کسی است که مومن فقیری را در تنگدستی دنیا و گذران زندگی یاری رساند" و لذا ما هم بر همین اساس و با توجه به وظیفه ذاتی برای کمک به محرومان در راستای کمک رسانی به نیازمندان تلاش داریم.

 

مدیر مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر شهرستان بهشهر افزود: یازدهمین مرحله کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان به همت مرکز نیکوکاری و موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر با هزینه  360 میلیون ريالی اجرایی شد و این کمک های در قالب سبدهای معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مهمترین اقلام توزیع شده در این دوره شامل روغن، قند، شکر، عدس، برف، شامپو، پنیر، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، سویا، مرغ، برنج و محلول ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده بوده است.

 

خلیل خلیلی گفت: مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر  شهرستان بهشهر همزمان با دوران کرونا افتتاح شد و از همان زمان تلاش برای خدمات رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت و در ماه محرم و صفر امسال هم با توجه به استمرار دوران شیوع کرونا، پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در راستای نهضت احسان عمومی، با محوریت  مرکز نیکوکاری اجرایی شد و توزیع غذای گرم و همچنین سبدهای معیشتی به خانواده‌های نیازمند اجرایی شده است.

 

وی تصریح کرد: این مرکز نیکوکاری از تمام ظرفیت و توان خود برای حمایت از  مردم  متضرر از کرونا آمادگی دارد و با کمک خیران برای رفع نیازمندی ها با تمام توان پای کار است.

 

مدیر مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر شهرستان بهشهر یادآور شد: در طول سال های مختلف مراکز نیکوکاری کمیته امداد در کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه به نحو مطلوبی عمل کرده‌اند و نیازمندان مساجد و محلات را به خوبی می شناسند. و در کمک‌رسانی به آنان تلاش مداوم دارند.

کد خبر 1102722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha