اتفاقات شمال غرب کشور، بوی توطئه آمریکایی و اسرائیلی می دهد

حجت الاسلام علی اکبری با اشاره به تحرکات و اتفاقات مرزهای شمال غرب کشور گفت: این اتفاقات بوی توطئه آمریکایی و اسرائیلی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به دلیر مردان این نیرو و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: پلیس و نیروی  انتظامی در جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد که نشأت گرفته از رادمردی، دلاورمردی و جان گذشتگی این عزیزان است.

 

حجت الاسلام علی اکبری با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور که با اشاره و دستور مقام معظم رهبری انجام گرفته گفت: نکته مهم این است اگر چه حمایت از صنعت و تولید داخلی وظیفه ملی است، اما صاحبان صنایع باید بدانند آنچه تحت عنوان تداوم ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای اتخاذ شده شرط لازم برای تقویت تولید داخل است اما شرط کافی حمایت موثر و مشروط به ارتقای کیفی محصولات و مشتری مداری شرکت های داخلی است.

 

وی با اشاره به روز و هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی و با بیان اینکه ایران جزء ۱۰ کشور بلاخیز جهان و ششمین کشور زلزله خیز و چهارمین کشور سیل خیز است، گفت: شناخت حوادث طبیعی به پیش‌بینی، پیشگیری و تقابل منطقی با آنها منجر خواهد شد و لذا از مسؤولین شهرستانی خواست تا علاوه بر شناخت بلایای طبیعی شهرستان در پیشگیری و تقابل منطقی با این بلایا اقدام کنند.

 

علی اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری گفت: امنیت ایران عاریه‌ای نیست، بلکه درون‌زا و متکی به مردم و مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است و لذا با چنین امنیتی از هیچ قدرتی واهمه‌ای نداریم و باید قدر این نعمت باشیم.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به تحرکات و اتفاقات مرزهای شمال غرب کشور گفت: این اتفاقات بوی توطئه آمریکایی و اسرائیلی می‌دهد.

 

وی با اشاره به وجود مشترکات مذهبی با دو کشور مسلمان آذربایجان و ترکیه و همچنین وجود ۶ میلیون جمعیت شیعه در آذربایجان و ۲۳ میلیون در ترکیه و همچنین رعایت اصول اخلاقی و حسن همجواری که از طرف جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است، ادامه داد: نجات حکومت‌های این دو کشور در سال‌های گذشته و با بیان اینکه حوادث اخیر افغانستان و تحولات روزهای گذشته در مرزهای ایران با دولت کوچک تله سیاسی امنیتی برای درگیر کردن ایران در آتش فتنه دشمنان است که نیاز به هوشمندی کامل و عمل با تدبیر و درایت دارد.

 

کد خبر 1102762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha