طرح هادی روستای سنگان خاش با اعتبار یک میلیارد تومان در دست اجرا است

کارشناس عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشکری و دارای بافت با ارزش در اولویت بنیاد مسکن استان قرار دارد، گفت: طرح هادی روستای سنگان خاش با اعتبار یک میلیارد تومان در دست اجرا است

«احسان افشین فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان بیش از 3 هزار روستای بالای 20 خانوار دارد.

 

کارشناس عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنیاد مسکن در بیش از 600 روستا طرح هادی را اجرا کرده است، ادامه داد: روستاهای شاخص و مورد هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش روستایی در اولویت اول بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی هستند.

 

افشین فر یادآور شد: از سال 98 تا کنون نسبت به تهیه طرح اجرای گردشگری جهت 4 روستا با اعتبار 500 میلیون تومان اقدام شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح هادی 5 روستاها با اعتبار 2 میلیارد تومان در دست اجرا است، افزود: طرح هادی روستای سنگان خاش با اعتبار یک میلیارد تومان در دست اجرا است.

 

کارشناس عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خاتمه گفت: در راستای طرح هادی روستای سنگان خاش 2 هزار و 600 متر مربع کف سازی شده که 62 خانوار از این طرح بهره مند شده اند.

 

گفتنی است روستای سنگان در حوالی تفتان قرار گرفته است و گردشگران زیادی از این روستا دیدن می کنند.

کد خبر 1102798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha