مشارکت در توسعه بقاع متبرکه افزایش یافت

مبشری گفت: با کاهش محدودیت ها و بهبود اوضاع ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم تیران و کرون در توسعه بقاع متبرکه افزایش یافته است.

«علی مبشری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های هفته وقف و فعالیت های مراکز دینی تیران و کرون اظهارداشت: شیوع کرونا در مدت یک سال گذشته میزان مشارکت مردمی برای توسعه مراکز دینی را در این تیران و کرون را کاهش داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون با بیان اینکه در یک سال گذشته 300 میلیون ریال نذورات مردمی و کمک های نقدی در بقاع متبرکه این شهرستان جمع آوری شده، افزود: این میزان کمک در مقایسه با دوران پیش از کرونا کاهش زیادی داشته است.

وی ادامه داد: با کاهش محدودیت ها و بهبود اوضاع ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم تیران و کرون  در توسعه بقاع متبرکه افزایش یافته که زمینه رونق فعالیت های زیادی خواهد شد.

 

مبشری تعطیلی مراکز دینی، اعمال محدودیت ها و مشکلات معیشتی را از عوامل کاهش درآمدها اعلام کرد و گفت: هیات امنا مراکز دینی سعی بر پایداری فعالیت ها داشته اند و فعالیت زیادی برای توسعه زیرساخت ها و ساخت و ساز انجام شده که همکاری مردم در ادامه مسیر لازم است.

 

*احداث صحن آیت الله امامی در آستان امامزاده احمد(ع) تیران

 

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی در بقاع متبرکه گفت: صحن آیت الله امامی در آستان امامزاده احمد(ع) تیران احداث شده و همزمان با هفته وقف افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نزدیک به سه میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون کلنگ زنی و احداث سقاخانه امامزاده عبدالله(ع) کوهان اشاره کرد و گفت: این توسط خیر و به یاد یکی از شهدای مدافع سلامت احداث خواهد شد.

وی با اشاره به مجتمع فرهنگی همین بقعه متبرکه گفت: این ساختمان تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 1102838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha