گزارش عملکرد ۶ ماهه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی کرمان تشریح شد

معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی)کرمان گزارش عملکرد ۶ ماهه بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی کرمان را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به فعالیت های ۶ ماهه نخست امسال در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی استان؛ به برگزاری دوره تربتی مربی مهدوی کودک اشاره و بیان کرد: بنیاد با همکاری صداوسیمای مرکز استان نیز برنامه هایی اجرا می کند.

 

معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی)کرمان افزود: برنامه تلویزیونی منتظران ظهور با تفسیر کوتاه آیات مهدوی در ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه غدیر و مهدویت با طرح سئوال و اهدای جوایز برگزار شد و برنامه هفتگی «قرار دلها» نیز با حضور کارشناس مباث مهدویت جمعه ها ساعت ۱۱ از سیمای مرکز استان به همراه مسابقه پخش می شود. 

 

وی ادامه داد: همچنین برنامه هفتگی رادیویی« گل نرگس» و ارسال شعر، حدیث، دلنوشته با اهدای سه جایزه در هر هفته از دیگر برنامه های مشترک با صداوسیمای مرکز استان است.

 

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به برگزاری دوره مجازی کوتاه مدت معارف مهدویت از طریق مدرسه مجازی مهدویت؛ گفت: چاپ و توزیع چهار هزار بروشور حاوی مطالبی پیرامون امام حسین علیه السلام و امام مهدی عجل الله تعالی مشتمل بر درس ها و هشدارهای عاشور به منتظرات از دیگر فعالیت های بنیاد است که در ماه های محرم و صفر در مساجد، بقاع متبرکه و هیئات مذهبی بررگزار شد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام عصر علیه السلام از برنامه ریزی برای دعوت از سه سخنران از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به استان و حضور آنان در دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، ادارات، مساجد و بقاع متبرکه خبر داد.

 

حجت السلام رنجبر چاپ پوستر و بروشور مهدوی و نصب در سطح شهر و میان مردم، تهیه و توزیع بیت نامه با امام زمان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ۹ ربیع الاول اعلام کرد.

 

تشکیل جلسات ماهانه با فعالان حوزه مهدویت، امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جلسات با رابطین نماز و مهدویت ادارات شهر کرمان، برگزاری نمایشگاه کتاب مهدوی با ۵۰ عنوان و هر عنوان ۲۰ جلد در ادارات، مشخص کردن مسئولی برای شعب شهرستانی بنیاد با همکاری ائمه جمعه و اعطای حکم به آنان و... از دیگر فعالیت های قابل ذکر بنیاد در ۶ ماهه نخست امسال به شمار می رود.

کد خبر 1102881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha