اقدامات نیروی انتظامی مصداق واقعی جهاد در راه خداست

ملانوری با بیان اینکه نیروی انتظامی ملجأ، مأوا و پناه مردم در هر شرایطی است، گفت: اقدامات این نیروها مصداق واقعی جهاد در راه خداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» صبح امروز (۱۷ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی در شهرها و روستاها به خاطر خدمات متنوعی که ارائه می کند، مردم برای رسیدگی به امورات و احقاق حق خود، ابتدا به این مجموعه مراجعه می کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین مواجهه مردم در رسیدگی به امورشان با نیروی انتظامی است، ادامه داد: نیروی انتظامی،سازمانی برای ایجاد عدالت در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، بستر مناسب را برای همه فعالیت ها در جامعه فراهم می کند، تصریح کرد: زمینه سازی شرایط برای تحقق اهداف انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی،دستورات و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پیش بردن کشور بر صراط مستقیم و مسیر سعادت، همه و همه به وسیله نیروی مقتدر انتظامی به وجود می آید.

 

ملانوری متذکر شد: به واسطه خدمات مطلوب این مجموعه است که ما می توانیم در فضایی بانشاط و آرام و با خاطری آسوده به مردم و نظام خدمت کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی اقدامات نیروی انتظامی را مصداق واقعی جهاد در راه خدا برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با فساد، ناهنجاری و بی عدالتی به این جهت که امنیت و آسایش مردم فراهم شود و در آرامش زندگی کنند،همگی مصداق جهاد در راه خداست.

 

به گفته وی؛ بر اساس آیات و روایات، خدای بزرگ به همه کسانی که در راستای تأمین امنیت مردم به مبارزه می پردازند و جهاد می کنند، دوستی خود را وعده داده است.

 

ملانوری در ادامه این هفته را بهانه ای برای به نمایش گذاشتن اقتدار و حاضر در صحنه بودن نیروی انتظامی خواند و گفت: نیروی انتظامی از یگان ها و سازمان های بزرگی است که نظم بخشیدن به جامعه را در قالب مبارزه با ناهنجاری ها، کج رفتاری ها، فساد، قاچاق و برهم زنندگان امنیت در سطح شهرها و روستاها به عهده دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امنیت، زیرساخت تمامی فعالیت هاست، تصریح نمود: توسعه فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تنها در گرو تأمین امنیتی مقدور است که حاصل زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ نیروی انتظامی در کنار سایر یگان های نظامی، امنیتی، قضایی، شوراهای تأمین و دستگاه های متولی حوزه امنیت است.

 

وی در پایان افزود: امنیت حاکم بر کشور، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر و هزینه های مادی و معنوی بسیار سنگینی است.

کد خبر 1102882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha