امنیت جیرفت مطلوب ارزیابی می‌شود/ انتقادات بر مبنای حقایق باشد

محمدرضایی گفت: جیرفت باید با شهرستان‌های مشابه خود قیاس شود، برخی‌ها بسیار کم لطف هستند و انتقاداتی خلاف واقع دارند که بیانگر فراموشی ایام گذشته و نادیده گرفتن حقایق وضعیت موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۷ مهرماه «محمدرضایی» در صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» شعار امسال هفته نیروی انتظامی است و ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه را از مهمترین وظایف خود می‌دانیم.


فرمانده نیروی انتظامی جیرفت در بین اعضای شورای اسلامی شهر اختلافی نیست و همه با هم برای پیشرفت جیرفت تلاش می‌کنند.


وی ابراز کرد: اختلاف نظر، امری طبیعی است اما دامن زدن به آن برخلاف خیرخواهی و توسعه شهر است و با انتخاب شهردار جیرفت، اختلافات سابق را برطرف و همه در مسیر خدمت منسجم شده‌اند.


محمدرضایی وضعیت امنیتی شهرستان جیرفت را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: جیرفت باید با شهرستان‌های مشابه خود قیاس شود، برخی‌ها بسیار کم لطف هستند و انتقاداتی خلاف واقع دارند که بیانگر فراموشی ایام گذشته و نادیده گرفتن حقایق وضعیت موجود است.


این مقام مسئول ابراز کرد: جیرفت در یک دهه اخیر شاهد فجایعی‌ بوده و امروزه شرایطی به مراتب مطلوب دارد، جیرفت در سنوات گذشته ۶ فقره قتل در ۲۴ ساعت را تجربه کرده و امروزه امنیتی همه جانبه بر آن حاکم است.


وی با طرح این سوال که آیا با سرقت یک ماشین می‌توان گفت امنیت وجود ندارد؟، عنوان کرد:  به لطف خداوند و تلاش همکاران، خبری از وقایع سنوات پیشین نیست و نباید ناسپاس بود و همراهی و‌ حمایت شورای تامین، سربازان گمنام و سپاه پاسداران از نیروی انتظامی شایسته تقدیر است.


محمدرضایی اظهار کرد: اگر در امنیت نقصی باشد تمامی دستگاه‌های امنیتی مسؤول هستند و اگر توفیقی باشد متعلق به تمام دستگاه های امنیتی است.


فرمانده نیروی انتظامی جیرفت خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر،۳۵ درصد کاهش جمع آوری معتادان متجاهر به واسطه نبود کمپ ماده ۱۶،  ۱۶ درصد افزایش دستگیری سارقان، ۱۵ درصد افزایش دستیگری خرده فروشان، ۶۹ درصد کاهش تصادفات منجر به مرگ از جمله عملکرد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت در یک سال گذشته است.


وی در خاتمه تصریح کرد: ۱۷ درصد افزایش توقیف خودروهای حادثه‌ساز، ۱۰ درصد افزایش سرقت که به وضعیت اقتصادی و تورم بازمی‌گردد، کاهش ۷۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه، سارقان مسلح ۵۳ درصد افزایش دستگیری و دستگیری ۲۵ قاتل در طول یک سال بخشی دیگر از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان جیرفت است.

کد خبر 1102892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha