نوجوانان خادم الصلاه مسجد امام حسن مجتبی(ع) تقدیر شدند

حسین زاده با اشاره به اهمیت نقش جوانان و نوجوانان در جریان فعالیت های تشکیلاتی مسجد گفت: از نوجوانان خادم الصلاه مسجد امام حسن مجتبی(ع) به پاس تلاش در ایام عزاداری ماه محرم و صفر تقدیر شد.

« دکتر مرتضی حسین زاده» با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: از نوجوانان خادم الصلاه مسجد امام حسن مجتبی(ع) به پاس تلاش در ایام عزاداری ماه محرم و صفر تقدیر شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج افزود: یکی از ظرفیت های قابل تأمل در کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور پرشور جوانان به ویژه نوجوانان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق مسجد تراز اسلامی عنوان کرد: مساجد خاستگاه تربیت و تعالی باورهای دینی و ایمانی است در این خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش محوری و اهمیت اساسی دارند.

 

وی اظهار کرد: در جریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش جوانان و نوجوانان نیز اهمیت ویژه ای دارد به همین منظور ساز و کار ویژه برنامه های کانون های مساجد به سمت شبکه سازی هدفمند نیروهای مسجدی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج خاطرنشان کرد: در جریان روند فعالیت نوجوانان مسجدی در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج با برنامه ریزی صورت گرفته از نوجوانان از طرف امام مسجد به پاس فعالیت در ایام ماه عزاداری محرم و صفر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است، نوجوانان و جوانان مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلا پیش از شروع کرونا در قالب حلقه های تربیتی از مسائل دینی، اعتقادی و بینشی آگاهی پیدا می کردند و شهبات و مشکلات خود را مطرح و رفع می کردند که این مهم با توجه به شرایط کرونا به صورت ارتباط در فضای مجازی سوق پیدا کرد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1102909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha