۵۰۰۰ بسته پذیرایی در موکب کانون «منتظران نور» جهرم توزیع شد

نیکجو گفت: تعداد پنج هزار بسته پذیرایی در پیاده روی «حرم تا حرم» در موکب کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم با برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» از مردم پذیرایی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» افزود: بچه های مسجد از چند روز پیش از برگزاری این برنامه پیاده روی، با کمک و همت خیران و نیک اندیشان اقدام به خرید اقلام مورد نیاز پذیرایی و همچنین برپایی موکب در مسیر انتهایی این همایش پیاده روی کردند.

 

وی بیان کرد: بسته های پذیرایی این موکب شامل آب معدنی و ساندویچ بود که هزینه آن توسط خیران و نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون تامین شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در این همایش پیاده روی تعداد پنج هزار بسته پذیرایی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» توزیع شد، گفت: بسته های پذیرایی با رعایت مسائل بهداشتی میان شهروندان توزیع شد.

 

به گزارش شبستان، علاوه بر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم نیز در طول مسیر هفت کیلومتری پیاده روی «حرم تا حرم» با راه اندازی موکب به مردم خدمات رسانی کردند.

 

کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز از جمله کانون هایی بود که با راه اندازی موکب در میدان «شهدا» شهرستان جهرم به پذیرایی از شرکت کنندگان در این پیاده روی اقدام کرد.

 

بچه های این کانون با راه اندازی موکب «حضرت زهرا (س)» با توزیع میوه، آب و شربت از شهروندان پذیرایی کردند.

 

پیاده روی «حرم تا حرم» همه ساله در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، از آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» آغاز و به طرف امامزاده «فضل بن موسی (ع)» خاتمه پیدا می کند.

 

کد خبر 1102915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha