موشن گرافیک هم سایه با موضوع انصاف در خرید و فروش کالا و خدمات

به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ ، سی و نهمین شماره از موشن گرافی هم سایه با موضوع "در معامله و ارائه خدمات به مردم منصف باشیم "منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹، درموشن گرافی هم سایه با هدف افزایش سلامت معنوی، روحی و اجتماعی شهر ودر رابطه با رعایت آداب ، احکام و اصول خرید و فروش کالا در بازار و ارائه خدمات در دستگاه های اداری مطالب جذاب و متنوعی تبیین و در قالب موشن معرفی شده است

پرهیز از سوگند در معاملات ،پرهیز از دروغ، ربا ،مراعات ترازو و پیمانه ، عدم پنهان کاری عیب کالا و مشکلات خدمات،پرهیز از تبلیغات دروغین کالا،غش در معامله ،آسان گیری در خرید و فروش، مهربانی با مشتری ، صبر و بردباری در معاملات ، جلوگیری از ستم و کم فروشی، حق فسخ معامله برای فرد پشیمان بعنوان گوشه ای از آداب معامله و خرید و فروش است که در این موشن به شکل جذابی پرداخته شده است.

در این شماره از موشن گرافی هم سایه موضوع معامله و خرید و فروش بعنوان بخش مهمی از ایجاد یا عدم ایجاد سلامت روحی ، روانی  شهروندان و سلامت اجتماعی شهر هدف قرار گرفته است.

شهروندان برای بهره بردن از این موشن گرافی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه آپارات aparat.com/farhangsararouyesh وصفحه اینستاگرامrouieshfarhangsara مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66688551تماس بگیرند.

کد خبر 1102941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha