برگزاری مسابقه کتابخوانی«سلام بر ابراهیم» در خدابنده

به مناسبت چهل و یکمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» بر اساس زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی، در شهرستان خدابنده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت چهل و یکمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای بزرگداشت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» (بر اساس زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی) به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

 

کتابخوانان می توانند جهت دریافت پاسخنامه سوالات مسابقه، به یکی از کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده مراجعه و یا از سایت www.khodabandehlib.blogfa.com دریافت و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

علاقمندان می توانند از تاریخ ۳۱ شهریورماه لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ پاسخنامه مسابقه را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن ۰۳۴۳ ۵۲۴ ۰۹۱۹ ارسال و یا به کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده تحویل دهند و در نهایت به تعدادی از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. این کتاب زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی مزار شهید ابراهیم هادی است. این کتاب علاوه بر زندگی‌نامه‌ای مختصر، ۶۹ خاطره از دوستان و اعضای خانواده این شهید بزرگوار و مفقودالاثر جمع‌آوری کرده است. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند.

 

شهید ابراهیم هادی در اردیبهشت سال ۳۶ متولد شد و در ۲۵ سالگی در عملیات والفجر مقدمّاتی در منطقه فکه، در ۲۲ بهمن سال۶۱ به شهادت رسید و پیکر پاکش در کربلای فکه گمنام ماند. کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» تا سال ۱۳۹۵ به چاپ صدم رسید و در مجموع بیش از پانصد هزار نسخه از آن منتشر شده است. ویژگی‌های خاص این شهید و خاطراتی که بعضاً خواننده را به تحیر وامی‌دارد از مشخصه‌های منحصربه فرد این کتاب است.

 

کد خبر 1102945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha