آیین ختم کامل قرآن کریم توسط اعضای کانون «وفا» برگزار شد

يزدانی چم حيدری گفت: همزمان با دهه آخر صفر آیین ختم کامل قرآن کریم توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با دهه آخر صفر آیین ختم کامل قرآن کریم توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر شهرستان سامان بابیان اینکه ۹۲ هزار صلوات به عدد اسمی پیامبر نیز هدیه به پیامبر اکرم در ۲۸ صفر انجام می‌شود تصریح کرد: همچنین قرائت زیارت عاشورا، دعاهای منتسب به ۲۸ صفر و پیامبر اکرم (ص) و... نیز در فضای مجازی انجام می‌شود.

 

وی در ادامه بابیان اینکه در ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس برنامه های غیرحضوری در فضای مجازی برای اعضا داشتیم گفت: در این زمینه چله حدیث کسا، زیارت اربعین و زیارت عاشورا توسط اعضا قرائت شد.

 

يزدانی چم حيدری یادآور شد: از ابتدای کرونا به همت کانون فرهنگی، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تعداد زیادی بسته معیشتی، تعدادی تبلت و گوشی کمک های نقدی، پوشاک و... تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر شهرستان سامان تصریح کرد: زندگی حقیقی در پرتو قرآن شکل می گیرد و لازم است کلام وحی در تمامی ابعاد زندگی ما وارد شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی انسان ها، افزود: قرآن کریم این کتاب الهی ما را به استوارترین راه ها، راهنمایی می کند و انسان ها را از بسیاری از مشکلات رهایی می بخشد.

 

يزدانی چم حيدری با تاکید بر اینکه ما باید بتوانیم فرهنگ و معارف قرآن را در بین نسل جوان ترویج دهیم، بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن موجب مصون نگه داشتن جوانان از آسیب هجمه های فرهنگی می شود.

 

کد خبر 1102949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha